Odustajanje od primljenog proizvoda
U slučaju da kupac odustane od dobijenog paketa, isti može da vrati u
roku od 14 dana i to na sledeći način:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom) i
obavesti nas o odustajanju. Tada se sa kupcem dogovaramo o datumu pravljenja
naloga za povrat.
2. Kurir kurirske službe BEX ili AKS u roku od 1-3 radna dana (osim ako
se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo
paket. Ako mu kurir sam ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može
zatražiti i može odbiti da preda paket ako kurir iz nekog razloga nije u
prilici da mu izda potvrdu.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je sa proizvodom sve
u redu, u roku od maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku
od 7 dana) od dana prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji
je platio sam kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće
izvršiti samo i isključivo preko tekućeg računa. Artkli od kojih kupac odustaje
moraju biti upravo onakvi kakve ih je kupac dobio: nekorišćeni, neoštećeni i
neotpakovani iz originalne ambalaže u kojoj se nalaze. Prilikom vraćanja, kupac
uz proizvod šalje i račun koji je dobio u kesi kurirske službe u kojoj je bio
spakovan i sam proizvod.
Reklamacija
U slučaju da kupac dobije proizvod koji je oštećen ili koji ne
funkcioniše ispravno, potrebno je da nas odmah pri otvaranju paketa o tome
obavesti. Procedura reklamacije:
1. Neophodno je da se da nam se kupac javi (telefonom ili e-mailom
zahteva reklamaciju) i obavesti nas o nesaobraznosti proizvoda. Tada se sa
kupcem dogovaramo o datumu pravljenja naloga za povrat.
2. Kurir kurirske službe BEX ili AKS u roku od 1-3 radna dana (osim ako
se sa kupcem ne dogovori drugačije) dolazi na adresu kupca kako bi preuzeo
paket. Ako mu kurir sam ne da potvrdu o preuzimanju paketa, kupac je može
zatražiti i može odbiti da preda paket ako kurir iz nekog razloga nije u
prilici da mu izda potvrdu.
3. Kurir nam u roku od 1-3 dana vraća paket preuzet od kupca.
4. Kada nam kupac vrati paket i kada ustanovimo da je proizvod zaista
neipsravan/oštećen kako je kupac naglasio prilikom kontakta, u roku od
maksimalno 30 dana (povrat sredstava se najčešće vrši u roku od 7 dana) od dana
prijema pošiljke uplaćujemo na tekući račun kupca iznos koji je platio sam
kupac umanjen za iznos dostave. Povrat sredstava je moguće izvršiti samo i
isključivo preko tekućeg računa.
Kupac umesto povrata sredstava može izabrati i da neispravan/oštećen
proizvod zameni za isti ispravan ili za neki drugi proizvod. Ako je zamenski
proizvod skuplji od prvobitno poručenog, kupac je dužan da plati razliku. Ako
je zamenski proizvod jeftiniji, mi kao prodavac vraćamo razliku uplatom na
tekući račun kupca.
Podaci koje je potrebno dostaviti prilikom ulaganja reklamacije putem
e-maila:
1. Ime i prezime kupca
2. Broj računa (broj u gornjem levom uglu računa)
3. Datum poručivanja
4. Naziv poručenog proizvoda
5. Razlog reklamacije
Za nesaobraznost robe Web Shop Max odgovara u roku od maksimalno 6
meseci od datuma kupovine proizvoda. Kupac nema pravo na reklamaciju u slučaju
neadekvatnog rukovanja proizvodom, kao ni usled fizičkih oštećenja proizvoda.